Пейджингова система виклику персоналу дуже затребувана в сфері обслуговування. Це дозволяє не тільки підвищити якість роботи, а й істотно економить сили самого персоналу. Система є просто незамінною в місцях з великим скупченням людей або поганим оглядом. Наприклад: нічні клуби, торгові та розважальні центри, салони краси. Навіть прийшовши в ресторан або затишне кафе, замість того щоб виглядати офіціанта, можна просто натиснути на кнопку.
Система складається з кнопки виклику і приймача. Кнопка виклику - це невеликий радіопередавач. Після натискання кнопки, система подає сигнал на приймальний пристрій, пейджер. Найчастіше пейджери мають форму наручних годинників, це дуже зручно. Більш того, сигнал, який надходить на приймач несе в собі конкретну інформацію. Наприклад: замовлення, виклик або рахунок. Часто системою користуються самі кухарі. Адже наскільки простіше, приготувавши страву, одним натисканням оповістити офіціанта що все готово.
Застосування пейджингової системи
Пейджингову систему оповіщення часто використовують і в лікарнях. Особливо актуально це є для людей з обмеженими фізичними можливостями та для тих пацієнтів, кому приписаний постільний режим. Пейджери носять як медсестри так і лікарі. Адже саме від своєчасної реакції персоналу часто залежить життя пацієнта.
Магазин "Інноваційні Системи Майбутнього" надає вам можливість йти в ногу з часом і використовувати технології. Тут ви знайдете не тільки товари гарантовано високої якості, але і послуги по монтажу та підключенню систем.